Zastosowanie plexi w konstrukcjach stojaków reklamowych
Podejmowanie odpowiednich działań marketingowych jest niezbędne do odniesienia sukcesu sprzedażowego. Wśród metod, które przynoszą najlepsze efekty, jest formułowanie trafiającego do klientów przekazu reklamowego oraz umożliwienie im dobrego zapoznania się z dostępnym asortymentem w miejscu sprzedaży. Dla osiągnięcia tego celu konieczne okaże się właściwe zaprojektowanie powierzchni handlowej oraz wyposażenie jej w niezbędne akcesoria, w tym dobrej jakości stojaki ekspozycyjne. W Warszawie ich produkcją i sprzedażą zajmuje się firma APRIL. Przekonajmy się, co przemawia za ich zakupem i sprawdźmy, jakie znaczenie ma materiał, z jakiego są wykonane.
Dlaczego stojaki reklamowe są istotne?
Kluczem do uzyskania dobrych wyników sprzedaży jest zainteresowanie klientów danym produktem. W punktach sprzedaży cel ten można osiągnąć stosując właściwe metody ekspozycji oferowanych wyrobów lub atrakcyjne pokazanie ich zalet w łatwo dostępnych materiałach reklamowych. Prostym i efektywnym sposobem na osiągnięcie założonego rezultatu będzie użycie specjalnych stojaków. Pomogą one w wyróżnieniu wybranego asortymentu, a także ułatwią potencjalnym nabywcom sięgnięcie po ulotkę reklamową, folder czy próbkę towaru.
Co przemawia za wyborem stojaków z plexi?
Plexi to materiał określany także jako szkło akrylowe lub szkło organiczne. Jego najważniejszymi właściwościami jest wysoka wytrzymałość na obciążenia i spora sztywność, może więc posłużyć do wytwarzania elementów o większych rozmiarach, a także takich, które posłużą do ustawienia stosunkowo masywnych przedmiotów. Ogromną zaletą plexi jest też wysoka przezierność, dzięki czemu wykonane z niej stojaki prezentują się elegancko i nowocześnie. Bez problemu da się je więc wkomponować w każde wnętrze. Sprawdzą się również przy szerokiej gamie wyrobów.