Prezentery pod foldery, a stojaki na foldery. Porównanie

Zaciekawienie potencjalnych klientów propozycjami oferowanych usług lub wytwarzanymi produktami wiąże się ze wzbudzeniem ich zainteresowania i efektywnego przekazania informacji, które skłonią do podjęcia decyzji o zakupie. Jednym z lepiej sprawdzających się pomysłów na prowadzenie działań marketingowych w punkcie sprzedaży lub podczas pokazów czy targów jest dostarczanie nabywcom estetycznie wykonanych i zawierających odpowiednie dane oraz zachęty materiałów drukowanych. Ważne okazuje się jednak ich właściwe wyeksponowanie i ułatwienie do nich dostępu. Znakomitym rozwiązaniem okazuje się skorzystanie ze zrobionych z atrakcyjnie wyglądającej i trwałej pleksi podstawek pod foldery. W Warszawie są one dostępne w różnych wariantach w firmie APRIL. Przekonajmy się, kiedy sprawdzą się prezentery, a w jakich sytuacjach lepiej postawić na stojaki.

Czym charakteryzują się prezentery pod foldery?

Prezentery pod foldery to wyroby, które umożliwiają wystawienie ulotek lub folderów. Mają one formę podstawek, które utrzymują zawartość w pozycji zbliżonej do pionowej, a ponieważ są wykonane z przezroczystego pleksi, sprawiają, iż są one bardzo dobrze widoczne. W zależności od typu mogą być wyposażone w element podtrzymujący w formie podpórki lub specjalnego koszyczka. Charakterystyczną cechą prezenterów jest ich rozmiar oraz sposób ustawienia – można umieścić je na ladzie, stoliku, regale albo przymocować do ściany lub powierzchni jednego z mebli.

Co wyróżnia stojaki na foldery?

Stojaki na foldery to konstrukcje o większej wysokości, które można ustawiać na podłodze. Mogą one być wyposażone w różną ilość miejsc do umieszczenia druków reklamowych w formie półeczek lub kaset. Poza dystrybucją materiałów reklamowych mogą też służyć do ich odpowiedniego wyeksponowania.